Assalamualaikum..
Fuh lamanya tak jenguk blog. Dah bersawang siap berlabah2.haha
Kali nak buat review bab makan2 pulak. Before ni asyik movie je kan. Aku sebenarnya memang lama dah mengidam nak makan shell out. Tapinya shell out tu seafood.wuuu..Aku memang ade alahan kat seafood. Ketam tu tak ingat bila last makan. Dah bertahun. Aku selalu kalau boleh elak makan aku elak la. Tp kadang2 teringin makan jugak.Hari tu pernah makan nasi ayam ade sos tiram kot kat sos, 3 jam lepas makan terus demam panas.huhu. Kalau tak demam pon gatal n bengkak mulut tekak lidah gusi semua la. Baru ni makan nasi ayam jugak terus sakit tekak gatal2. Pastu batuk. Baru2 ni symptom baru pulak over penat. Macam sakit2 sendi gitu.wuu.Jadinya aku pon macam ok lah tak payah la makan. Pastu lama2 macam geram pulak merata2 org post pasal shell out. Aku pikir2 apa susah makan jela ubat.hahaha. Nampak tak tahap craving tu dah melampau.
Ha Cemana pulak boleh terjebak pergi kiensara kitchen? Member aku dua org tu dok kat bangi sorang lagi sorang kat cyberjaya. So sambil aku reunion lepak2 jalan2 tu sekali la pergi shell out. Cari yang dekat2 je. Harga pon berpatutan. Aku ni takde la nak makan ketam2 sebesar alam mcm king crab tu. Cuma nak merasa je cemana shell out tu.
Mula2 tengok kat website tu tulis bukak dari tengah hari. Kitorang pon pergi la awal. Ingat nak makan lunch. Dah sampai tu tanya dia rupanya bukak petang start pukul 6.30 smapi 10.30. Huhu menangis hati ini.. Katanya boleh book dulu. Biasa malam dah ramai. So kitorang pon jalan jalan la pergi ioi dulu. Nak main bowling bowling pulak ade tournament ape ntah. Nak tengok wayang takde citer best. Last2 minum2 la kat foodcourt. Window shopping.Nak habiskan masa punya pasal.
![]() |
| Pic credited to instagram kiensara kitchen |
Ha cara nak book tu senang je. Boleh whatsapp no kat atas.Untuk satu kepala hanyalah rm15. Walaupon aku datang bertiga Aku order untuk dua org makan sebab takut tak habis. Bila dah habis makan rasa tak cukup pulak. Sebab makanan dia memang sedap. Paling penting sos/kuah secukup rasa. Sekarang ni dok bayangkan pon terliur.haha. Tapinya untuk yang rm15 ni toksah la berharap nak makan seafood n ketam besor2 gedabak sebab size seafoodnya biasa2 je. Yela kan sesuai dengan harga. Harga mampoo makan.hehe. Yang paling penting makanan dia sedap. Puas hati.hehehehe. Kalau nak add in pon boleh. Boleh pergi tengok kat instagram kiensara kitchen ada list boleh pilih ye.
Ha nampak tak licin tu..Disebabkan masing2 kelaparan kitorg habiskan dalam 10 minit je.haha. dahsyat betul.
*Macam biasa kesan sampingan sakit2 badan n sendi. Makan ubat alhamdulillah hilang sakit..hehe






