Sunday 13 December 2015

IMPIAN AKU ~ WATCH MOVIE ALONE

Assalamualaikum...


Kalau baca tajuk macam pelik kan..Apa punya impian tah.haha. Normal la tu kan masing masing mesti ada impian yang korang nak buat.Biasela kan different people different dream right?..Aku ada macam macam2 impian sebenarnya yang belom tercapai. Selagi belom tercapai tu rasa macam hidup macam incomplete.Ceh tak boleh blah ayat.heuheuheu. 

Salah satu impian aku adalah tengok wayang solo, means sorang-sorang. Tak tau la kenapa teringin nak buat benda ni. Dah lama simpan benornya. Mungkin bila kita dah meningkat umur ni, member2 rapat semua dah nak kawen ( aku je sorang yang belom sedia) so masing masing ada hidup sendiri kan.So why not kita belajar berseronok tanpa orang lain. Boleh dapat different experience kan.betul tak?

Aku sebenarnya jarang sangat tengok wayang ni. Ade la 3 kali kot dengan member. Sorang-sorang tak pernah. Memula konon nak tempah tiket by online je. Tup tup tak boleh sebab no tepon aku tak register kat visa. Ntah la aku pun tak paham. Tak payah pening-pening. Aku terus pecut gi Jusco. Cadang nak tengok Point Break sebab officemate cakap scenery cantik, cek online wayang start pukul 11.45 am, sampai kat sana pukul 11.30. Beratur ramai pulak. Tepat pukul 11.45 dapat la tiket. Terus masuk Hall..Walaupun tak dapat nak borak-borak tapi  happy je.. Takde langsung rasa lonely ke ape ke. Orang cakap kalau tak couple hidup ko bosan. Bagi aku tak, hidup solo ni seronok sangat. Pandai-pandai la kan nak isi masa lapang. Cari hobi. Tapi depends la kan lain orang lain pikirannya...hehe

Lepas ni slowly aku akan capai semua impian aku..Dan setiap kali dah tercapai aku akan share kat sini ye.

Share this

0 Comment to "IMPIAN AKU ~ WATCH MOVIE ALONE "

Post a Comment